lørdag den 29. januar 2011

Ansigtscreme

Det er svært for mig at finde en dagcreme der bare dur.

Jeg har købt denne fra derma eco og indtil videre er den på prøve.


På plus siden:
Prisen - den er absolut til at betale på en su.
Størrelsen på bøtten - du får den brugt inden de 6 måneders holdbarhed er gået.
Der er solfaktor 6 i - noget der absolut ikke en selvfølge for creme.
Indeholder ikke parfume, farvestoffer og parabener.

På minus siden:
Konsistensen! Jeg hader creme der føles fedtet og det har denne tendens til. Det føles som om huden i mit ansigt bliver fuldstændig lukket til - ikke megen lethed over konsistensen.
At den er i en bøtte - det er ret uhygiejnisk at skulle grave cremen ud af den.
At emballagen er af plastik - det spiller ikke supergodt med de økologiske certificeringer.

Konklusion:
Nu har jeg købt den og det er i hvert fald ressurcespild at smide den ud, så brugt op skal den nok blive. Men jeg køber den nok ikke igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar